β- Det ligger en enhörning begravd här.

Pöpö!
Idag är det lördag, imorgon är det söndag och efter det kommer måndag. Ska jag kanske göra en sång om denna insikt? På söndag ska Beta roa sig på egen hand utan resten av flocken, nämligen Liseberg med gammel-Alfa. Efter det ska hon läsa sig italienska för att det är viktigt att kunna kommunisera med andra arter.
Kanske hörde ni om idrottslektionen i fredags med alla dessa hopprep? Beta ska nu avslöja rolig information som världen aldrig har skådat: Resen av flocken står och försöker göra brygga. Beta som vet var skåpet ska stå säger flytta på er! Beta är en sån person som måste visa att hon är bra på saker och ting, ibland går det inte riktigt som man tänkt sig. Mycket riktigt ställer jag mig i brygga ouppvärmd som jag är och sträcker mig ganska rejält i ryggen. Flocken skrattar medans jag ligger och skrattar/skriker på golvet. Somliga straffar gud direkt.
Herp herp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0