α: Dagens Blondin - Parkett, rad 1

Tja tja bloggen!

Länge sedan någon uppdaterade här, och antar att det måste betyda att 'The Pack' inte har haft så mycket kul för sig det senaste.. Eller så är det så att vi haft så kul att vi inte hunnit med att anteckna om allt här..? ;)

Iaf, igår (fredag) var jag och Beta och kollade på våra fina vänner som sprang ut från skolan, efter 12 år i skolan! Men se, det blåste såpass mycket ute att vi ställde oss inne vid bamba istället där vi såg hyffsat bra ut genom fönstren. Sedan kom vi på den briljanta idén att ställa oss i det lilla glasrummet som är runt en trappa, alltså utanför byggnaden men fortfarande inne. Och där var det varmt och skönt som ett växthus, man hörde musiken och ljudet bra igenom det tunna glaset och vi stod nu nästan längst fram i folkmängden men utan att knö och frysa :D


Så då, Blondin som jag är, sa jag till Beta senare att; Jag tror att jag ska stå där nästa år också, för det var så bra!


Det tog en liten stund, men sedan insåg jag varför hon tittade så konstigt på mig.. Jo, alltså... Jag går ju i tvåan nu, så nästa år borde (hoppas ;)) jag ta studenten själv. Men visst, jag kan ju springa ut där inne själv om jag vill slippa frysa ! Det tyckte iaf jag var en smart idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0